برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شناخت دارندگان اطلاعات نهانی شرکت های سهامی عام pdf دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناخت دارندگان اطلاعات نهانی شرکت های سهامی عام pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناخت دارندگان اطلاعات نهانی شرکت های سهامی عام pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناخت دارندگان اطلاعات نهانی شرکت های سهامی عام pdf :

مقاله شناخت دارندگان اطلاعات نهانی شرکت های سهامی عام pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در فصلنامه حقوق- مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی از صفحه 51 تا 69 منتشر شده است.
نام: شناخت دارندگان اطلاعات نهانی شرکت های سهامی عام
این مقاله دارای 19 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مالک اطلاعات نهانی
مقاله دارنده رده اول
مقاله دارنده رده دوم
مقاله جایگاه ویژه نزد شرکت
مقاله موقعیت برتر اطلاعاتی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: جنیدی لعیا
جناب آقای / سرکار خانم: نوروزی محمد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه شرکت های سهامی عام با افراد زیادی سر و کار دارند که یا در داخل شرکت به عنوان عضوی از ارکان سه گانه آن مشغول به کارند و یا در خارج از شرکت به موجب یک قرارداد، خدمتی را برای شرکت انجام می دهند و یا کالایی را به آن می فروشند. این ارتباط نزدیک باعث خواهد شد که چنین افرادی کم و بیش از اطلاعات نهانی شرکت آگاهی یابند. سپس این امکان وجود دارد که این افراد چنین اطلاعاتی را در روابط خود با دیگر اقشار جامعه به طور خواسته یا ناخواسته به آنها منتقل کنند. بدین سان گروه های مختلف از اطلاعات نهانی شرکت مطلعند که نخستین گام در جلوگیری از سوء استفاده این افراد از این اطلاعات شناخت آنهاست. در همین راستا، نگارندگان این مقاله نیز به دنبال شناخت و بررسی تفصیلی دارندگان این اطلاعات خواهند بود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید