برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدل سازی سیکل جذبی دو اثره موازی در تهویه اتوبوس pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی سیکل جذبی دو اثره موازی در تهویه اتوبوس pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی سیکل جذبی دو اثره موازی در تهویه اتوبوس pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی سیکل جذبی دو اثره موازی در تهویه اتوبوس pdf :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی شبیه سازی سیستمهای مکانیکی

تعداد صفحات: 6

چکیده:

مقاله حاضر امکان سنجی استفاده از یک سیکل جذبی دو اثره موازی جهت سیستم سرمایشی اتوبوس با موتور دیزلOM- 355 را با ظرفیت سرمایشی مورد نیاز 55 کیلووات جهت خنک کردن فضای کابین مورد بررسی قرار داده است. سیکل جذبی دو اثره موازی در توانهای پایین تری نسبت به تک اثره می تواند برودت لازم را تأمین نماید و نسبت به سیکل جذبی دو اثره سری دارای ضریب عملکرد بالاتری است و نیز احتمال کریستال شدن نمک را کاهش می دهد. هر چند در این مقاله با استفاده از سیکل دو اثره موازی امکان تأمین برودت در توان های پایین تر نیز میسر گردیده با این حال با تعبیه به ترتیب در محل های ورودی محلول غلیظ به S و 2 S انیاره های 1 در خروجی از جاذب می توان SA جاذب و آب به تبخیرکن و انباره ذخیره S و 2 S در توان های بالای موتور، مبرد و محلول قوی را در 1کرد تا در طول دوره ای که توان موتور خیلی پایین است از این مبرد و محلول ذخیره شده در تولید سرمایش لازم استفاده گردد. بررسی EES های صورت گرفته بر روی سیکل طراحی شده، توسط نرم افزارانجام شده و در مهمترین نتایج حاصله، تأثیرات توان های مختلف موتور بر ضریب عملکرد، حجم منابع، دبی های مختلف محلول و مبرد و نرخ انتقال حرارت در مولدها و چگالنده و ; مورد بررسی قرار گرفته است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید