برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مکانیابی بهینه تابلوهای پیام متغیر بر اساس پیام مورد نیاز در شرایط متغیر راه، مطالعه موردی: شبکه راههای استان اصفهان pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مکانیابی بهینه تابلوهای پیام متغیر بر اساس پیام مورد نیاز در شرایط متغیر راه، مطالعه موردی: شبکه راههای استان اصفهان pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مکانیابی بهینه تابلوهای پیام متغیر بر اساس پیام مورد نیاز در شرایط متغیر راه، مطالعه موردی: شبکه راههای استان اصفهان pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مکانیابی بهینه تابلوهای پیام متغیر بر اساس پیام مورد نیاز در شرایط متغیر راه، مطالعه موردی: شبکه راههای استان اصفهان pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: نخستین همایش سیستم های حمل و نقل هوشمند جاده ای
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
حسین حق شناس – دکترای برنامه ریزی حمل ونقل و ترافیک، دانشگاه صنعتی اصفهان، اصفهان، ایران- مسئول مکاتبات
مرتضی راستی برزکی – دکترای مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی اصفهان، اصفهان، ایران
پوریا حاجیان – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی حمل ونقل، دانشگاه صنعتی اصفهان، اصفهان، ایران
میلاد بندگانی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی حمل ونقل، دانشگاه صنعتی اصفهان، اصفهان، ایران

چکیده:
هزینه های بالای نصب و نگهداری تابلوهای پیام متغیر که با آگاه کردن راننده ها از شرایط راه می تواند کاهش چشمگیری در تصادفات وزمان تلف شده داشته باشد، در کنار محدود بودن منابع مالی، اهمیت مکان یابی بهینه آنها را نشان می دهد. در کارهای صورت گرفته انواعپیام های متغیر و موارد لازم بکارگیری آنها بررسی شده است ولی مکان یابی بهینه تابلوها در شبکه موضوعی است که کمتر مورد توجه قرارگرفته است. در این مقاله روشی برای اولویت بندی گزینه های پیشنهادی برای مکان احداث تابلوهای پیام متغیر با توجه به نوع پیام نمایشی آنهاارائه شده است. در این روش بهترین محل نصب تابلوی پیام متغیر از بین گزینه های پیشنهادی با توجه به خصوصیات مسیر که می تواند درتابلوی پیام متغیر اعلام شود مانند حجم ترافیک عبوری، آب و هوا، حادثه خیزی و مسیر جایگزین با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبیانتخاب می گردد. در این مقاله تابلوهای VMS موجود در راههای استان اصفهان و چند نقطه پیشنهادی دیگر با استفاده از روش ارائه شده دراین مقاله ارزیابی می شود. براساس نتایج بدست آمده مشاهده می شود که مکان برخی از تابلوهای VMS موجود مناسب بوده ولی مکان برخیدیگر جزء اولویت های برتر نبوده و در صورتیکه این تابلوها در مکان های دیگری نصب شود می تواند عملکرد بهتری برای کنترل جریان ترافیک داشته باشد. همچنین سایر مکانهای دارای اولویت برای توسعه این تابلوها در شبکه راههای استان اصفهان معرفی شدند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید