
مقاله رابطه ی امر له معروف و نهی از منکر از رابطه دانشجویان با مدیریت آسیب های اجتماعی در استان لرستان pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه ی امر له معروف و نهی از منکر از رابطه دانشجویان با مدیریت آسیب های اجتماعی در استان لرستان pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ی امر له معروف و نهی از منکر از رابطه دانشجویان با مدیریت آسیب های اجتماعی در استان لرستان pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه ی امر له معروف و نهی از منکر از رابطه دانشجویان با مدیریت آسیب های اجتماعی در استان لرستان pdf :
سال انتشار: 1390
محل انتشار: همایش ملی آسیب شناسی مسائل جوانان
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
نادر آزادبخت – کارشناس ارشد بیماری های گیاهی و پژوهشگر بخش تحقیقات گیاهپزشکی
سروش آزادبخت – کارشناس ارشد تاریخ دانشگاه لرستان
حامد نظری – دانشجوی کارشناسی ارشد بیماری شناسی گیاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عل
چکیده:
آسیب های اجتماعی با نمودها و چهره های نو روند سیل آسا نسل جوان کشورما را نشانه گرفته اند و چون خاموشی اتشفشان جامعه را با تهدیدی جدی مواجه ساخته اند. دراین راستا فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر ازوظایف مهم مسلمانان اصول عملی و ازراهکارهای مهم مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی است این تحقیق تحلیلی توصیفی به شیوه پرسشنامه ای از300 نفر ازدانشجویان مقاطع و گرایشهای تحصیلی مختلف دانشگاه ازاد اسلامی واحد خرم آباد با توزیع تصادفی و به منظور بررسی علل و میزان تمایل دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد خرم اباد به فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر اجرا شده است نتایج این پژوهش نشان داد 99/7% نمونه مورد بررسی انجام این فریضه را درجامعه ضروری و 1/3% نمونه انجام آن را غیرضروری دانسته اند مهمترین دلیل برخی افراد که به فریضه امربه معروف اقدام نکرده اند بی تاثیر بودن این کار31درصد نمونه و دلیل اقدام ننمودن به فریضه نهی از منکر نگرانی ازبرخورد خشن فرد مخاطب 33/3% نمونه دانسته اند مهمترین دلایل واکنش منفی برخی افراد درمقابل فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر به ترتیب رفتار خشن و ناپسندآمران به معروف و ناهیان از منکر با مخاطبان 29درصد نمونه آموز ندیدن امران به معروف وباورنداشتن این فریضه 26/3درصد نمونه ذکر شده است.
