
مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرستان خدابنده pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرستان خدابنده pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرستان خدابنده pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرستان خدابنده pdf :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
محمد بیگدلی – کارشناس ارشد مدیریت آموزشی واحدتهران مرکزی
زهره تقی پور – دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی واحد رودهن
چکیده:
هدف ازپژوهش حاضربررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در مدارس اسو ت.داده های این پژوهش از طریق مطالعه کتابخانه ای ومیدانی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته شامل 37 سؤال بسته پاسخ برمبنای هفت مؤلفه، گردآوری شده است. جامعه مورد مطالعه شامل کلیه مدیران مدارس راهنمایی شهرستان خدابنده (170=N) بوده است و حجم نمونه مطابق با جدول مورگان (118=n) تعیین گردید که این تعداد به شیوه تصادفی طبقه ای از چهارطبقه مشخص انتخاب شده است. روایی پرسشنامه با نظر صاحبنظران و پایایی آن با استفاده ازضریب آلفای کرانباخ 0/91 برآورد گردیده است. داده های گردآوری شده ازطریق روشهای آماری X2 تک نمونه ای وآزمون یومان ویتنی و آزمون کروسکال والیس و از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتهاست. یافته ها حاکی از آن بود که ایجاد اعتماد متقابل، اصلاح ساختار سازمانی، آموزش، سبک رهبری مشارکت جویانه، ایجاد انگیزش، جایگزینی اهداف گروهی بجای اهداف فردی و ارزیابی عملکرد تیم را می توان به عنوان راهکارهایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در مدارس نظر گرفت. همچنین بین نظرات آزمودنی ها برحسب مدرک تحصیلی نیز درمولفه های تحقیق به جزارزیابی عملکرد تاثیر نداشته و فقط در ارزیابی عملکرد این تفاوت معناداراست.
