برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری کارآمد مدیریت دانش pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری کارآمد مدیریت دانش pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری کارآمد مدیریت دانش pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری کارآمد مدیریت دانش pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
تعداد صفحات: 17
نویسنده(ها):
مصطفی باغدارنیا – دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی
محمدمحسن صدر – عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور
مجید آرش – دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی

چکیده:
هدف از پژوهش حاضر شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری کارآمد مدیریت دانش در آموزش و پرورش منطقه 4 از دیدگاه مدیران بوده است. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع پیمایشی و از حیث هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری این پژوهش مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 بوده است که براساس جدول مورگان 82 نفر انتخاب شدند. در این تحقیق ابتدا با استفاده از روش علمی مروری و بهره گیری از یافته های دیگر محققان داخلی و خارجی و انجام مصاحبه به جمع آوری و طبقه بندی نسبتاً جامعی از عوامل موثر در موفقیت مدیریت دانش و تهیه پرسشنامه خبره با 60 گویه اقدام گردید که روایی آن توسط اساتید مجرب تایید و پایایی آن نیز به کمک فرمول آلفای کرونباخ برابر با84 % تعیین شد، که پس از اجرای آزمون برای تجزیهو تحلیل داده ها از آزمونt تک نمونه ای برای شناسایی موانع و از تکنیکTOPSIS برای رتبه بندی موانع بکارگیری مدیریت دانش استفاده شد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید