
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پروژه دانشجویی پاورپوینت سازمان تحت word دارای 60 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پروژه دانشجویی پاورپوینت سازمان تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپروژه دانشجویی پاورپوینت سازمان تحت word
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپروژه دانشجویی پاورپوینت سازمان تحت word
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پروژه دانشجویی پاورپوینت سازمان تحت word :
اسلاید 1 :
هدفهای آموزشی
oضمن تعریف سازمان، اصول سازماندهی را شرح دهید.
oتقسیم کار را تعریف، مزایا و معایب آن را توضیح دهید.
oمبانی تقسیم کار را بشناسید.
oاختیار و مسئولیت را تشریح نموده و مزایا و موانع تفویض اختیار را شرح دهید.
oانواع سازمان را نام برده و خصوصیات سازمان غیر رسمی را برشمارید.
oسازمانها را از شکل و اندازه با هم مقایسه نمائید.
oانواع سازمانها را شناخته و با هم مقایسه نمائید.
oنمودار سازمانی مؤسسهای که در آن کار میکنید را، ترسیم نمائید.
اسلاید 2 :
سازمان
o* «سازمان عبارت است از وجود هماهنگی معقول در فعالیت گروهی از افراد برای نیل به یک هدف یا منظور مشترک از طریق تقسیم کار و وظایف، و از مجرای سلسله مراتب اختیار و مسئولیت قانونی»
o
اسلاید 3 :
o* سازمان عبارت از یک رشته روابط منظم و عقلائی بین افرادیکه وظایف پیچیده و متعددی را انجام میدهند، و کثرت تعداد آنان بقدری است که نمیتوانند با هم در تماس نزدیک باشند،و به منظور تأمین هدفهای مشترک خاصی برقرار میگردند
اسلاید 4 :
عناصر تشکیل دهنده سازمان
o
o برای تشکیل هر سازمان سه عمل صورت میگیرد:
o1- تقسیم کار
o2- اختیار و مسئولیت
o3- روابط
اسلاید 5 :
1-تقسیم کار
o کتاب مشهور آدام اسمیت Adam Smith به نام ثروت ملل، با یک عبارت بسیار مشهور درباره تخصصی کردن کارها در یک کارخانه تولید سنجاق، شروع میشود
اسلاید 6 :
چرا تقسیم کار موجب افزایش بهرهوری میشود؟(مزایا)
oساده شدن کار
oتنوع شغل
oسریع شدن کار
oکاهش هزینه آموزش
oکاهش درجه اتکای سازمان به افراد
oکاهش حر کات بی فایده
oافزایش محصول
اسلاید 7 :
معایب تقسیم کار
oبر آورده نشدن احتیاجات روانی
oکاهش امنیت شغلی
اسلاید 8 :
مبانی تقسیم کار و طبقهبندی وظایف
oالف) تقسیم کار بر مبنای هدف فعالیت Purpose
oبر مبنای این اصل باید سازمان به تعداد هدفها و فعالیتها دارای قسمت و یارده باشد
اسلاید 9 :
oب) تقسیم کار بر مبنای نوع فعالیت Function
o این اصل پیشنهاد مینماید که کلیه فعالیتهایی که به یک نوع تخصص و اطلاعات احتیاج دارد ،در یک گروه متمرکز شود
oج) تقسیم کار بر مبنای مشتری Clientele
oد) تقسیم کار بر مبنای منطقه جغرافیاییPlace
اسلاید 10 :
2- اختیار و مسئولیت
oتحلیل وبر، سازمان اداری یا بوروکراسی Bureaucracy بر پایه اصول زیر قرار
هر سازمانی به حکم قانون ایجاد میگردد.
oاختیارات اداری ناشی از مقام است و صلاحیت و حدود اختیارات هر مقام را قوانین موضوعه و مقررات اداری تعیین میکند.
