برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله بررسی پرسش های تدریجی در میزان موفقیت و پیشرفت تحصیلی تحت word دارای 59 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله بررسی پرسش های تدریجی در میزان موفقیت و پیشرفت تحصیلی تحت word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله بررسی پرسش های تدریجی در میزان موفقیت و پیشرفت تحصیلی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله بررسی پرسش های تدریجی در میزان موفقیت و پیشرفت تحصیلی تحت word :

بخشی از فهرست پروژه دانشجویی مقاله بررسی پرسش های تدریجی در میزان موفقیت و پیشرفت تحصیلی تحت word

عنوان صفحه
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
فرضیه های تحقیق
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
تعریف واژه ها و اصطلاحات
تاریخچه مطالعاتی تحقیق
فصل دوم
مرور مطالعاتی
مقدمه
ضرورت مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان
ضرورت مشاوره تحصیلی برای والدین
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب رشته مشاغل
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه جلوگیری از افت تحصیلی
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه سرعت بخشیدن به فرایند تحصیل و مطالعه
ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه برای تشخیص و هدایت دانش آموزان استثنایی
ضرورت مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان تیزهوش و نابغه
سوء تغذیه و تاثیر آن بر دانش آموزان
جذب دانش آموز اولین موفقیت معلم است
خودباوری در دانش آموزان
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
1- سازمان آموزش و پرورش
2- تاکید بر رشد عقلانی
3- جو عاطفی مدرسه
پیش فرضهای معلمان در مورد شاگردان
عقب ماندگی آموخته شده
اثرات پیشرفت تحصیلی
علل ترک تحصیل
راههای کاهش شکست در تحصیل
راهبردهایی برای توسعه موفقیت دانش آموزان توسط معلمان
انگیزه پیشرفت
نظریه اتکینسون در خصوص انگیزه پیشرفت
نظریه مکللند در خصوص انگیزه پیشرفت
تاثیرات محیط خانواده بر موفقیت تحصیلی
فصل سوم
یک نمونه از پرسشنامه های مورد استفاده در این تحقیق
نتیجه گیری کلی از تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده
نتیجه گیری پایانی یا خلاصه نتایج
منابع و ماخذ
رهیافت یا رستش تحقیق
برهه طرح تحقیق
حجم طرح تحقیق

زندگی اجتماع موثر، مستلزم مشارکت فعال و مفید تمامی اعضای جامعه در زمینه های مختلف اجتماعی است در شرایط موجود با توجه به رشد سریع دانش و تکنولوژی، افراد باید بصورت گسترده شرایط اجتماعی شدن و کسب دانش و مهارت ها و فنون را در دوران کودکی و نوجوانی بیاموزند و در بزرگسالی به پیگیری آموزشهای قبلی توسعه و گسترش دانش، توانائی ها و مهارت بپردازند تا از این طریق در جامعه و سامان های مختلف حضور جدی و موثر داشت باشند و علاوه بر رفع نیازها و امیال خود به صورت منطقی به اجزای نقش اجتماعی و سازمانی خویش بپردازند زیرا حیاط موثر سازمان ها از طریق کارایی مسئولان و کارکنان آگاه و ماهر خلاق و توانا میسر می گردد که این مسئولان و کارکنان در آینده کسانی به غیر از دانش آموزان فعلی مملکت نمی باشند. این امر آموزش های مستمر و تدریجی و یا به عبارتی آموزش همراه با یادگیری عمیق را اجتناب ناپذیر می سازد و لزوم سرمایه گذاری در آموزش نیروی انسانی را بعنوان رکن اساسی توسعه کشور گوشزد می نماید. در این راستا پرسشهای مستمر یا تدریجی دانش آموزان فعلی و مسئولان آینده در واحدهای آموزشی در آموزش و پرورش یکی از گامهای مهم و ارزشمند است که چنانچه با برنامه ریزی علمی و اجرای تحقیق اعمال شود، منجر به ارتقای سطح علمی دانش آموزان شده و در نتیجه قدم مثبت و موثری در جهت ارتقاء کمی و کیفی آموزش و پرورش و در نهایت توسعه جامعه برداشته می شود. هدف پرسشهای مستمر و تدریجی افزایش دانش و مهارت و ایجاد زمینه های لازم جهت بروز خلاقیت ها و نوآوری و تقویت اعتماد به نفس و رحیه هم فکری و مشورت با دیگران و رفع اشکال در برنامه ریزی و خلاصه ارتقاء سطح کارایی دانش آموزان متناسب با تحولات و نیازهای جامعه امروزی می باشد. بنارباین دراین تحقیق محقق بر این است تا تاثیر پرسش های مستمر و یا پرسشهای تدریجی را بر میزان افزایش موفقیت و کارایی دانش آموزان از منظر و دیدگاه خود آنان بررسی نماید و چون نگارنده مطالب فوق این عقیده را قبول دارد که اگر انسان بتواند آنچه را که درباره اش می تواند مدعی باشد که درباره آن چیزی می داند و گرنه دانش انسان درباره آن مطلب اندک و نارسا است. پس پژوهشگر در این پژوهش کوشیده است اطلاعاتی را که به آگاهی خوانندگان می رساند از طریق آمار و ارقام دقیق باشد که این اطلاعات بوسیله آمارگیری با شرکت خود دانش آموزان در برخی از مدارس راهنمایی و دبیرستان خمین که بعنوان نمونه انتخاب گردیده اند جمع آوری شده و پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات نتیجه آمارگیری به کل جامعه تهیه داده شده و شاید این موضوع کمتر از دیدگاه خود دانش آموزان مورد نقد و بررسی قرار گرفته شده باشد لذا می تواند اطلاعاتی جدید اختیار مسئولین و برنامه ریزان آموزش قرار دهد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید