برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله رایگان سرطان پانکراس تحت word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله رایگان سرطان پانکراس تحت word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله رایگان سرطان پانکراس تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله رایگان سرطان پانکراس تحت word :

لوزالمعده غده بزرگ سرخ رنگ خوشه مانندی است که نزدیک معده قرار دارد و سرطان آن یکی از کشنده ترین سرطانها است .از آنجا که به سختی می توان این سرطان را در مراحل اولیه تشخیص داد ، در زمان تشخیص آن ، به زندگی چندان امیدی نیست ، بنابراین باید عوامل بروز بیماری را شناخت و به پیشگیری آن پرداخت .هورمون انسولین و بیکربنات از این غده ترشح می شود .
علل :
استعمال دخانیات ، دیابت قندی ، ازدیاد سن ، مصرف زیاد پروتئینهای حیوانی و چرب ، مصرف زیاد قهوه و سابقه مزمن عفونت پانکراس .
علائم بالینی :
درد و سوزش سردل ، کاهش وزن ، درد پشت ، بی اشتهایی ، تهوع ، استفراغ ، یرقان ، آشفتگیهای هیجانی .
تشخیص :
آزمایش خون ، تستهای اختصاصی توموری ، سونوگرافی ، سی تی اسکن ، آرتریوگرافی ، ERCP، بیوپسی سوزنی (نمونه برداری باسوزنهای ظریف).
درمان :
هر چند در بیش از 90 درصد موارد حتی جراحی و شیمی درمانی و اشعه درمانی نیز کارساز نیستند اما اگر به صورت اتفاقی و زود هنگام تشخیص داده شود امید به زندگی مجدد هست .
پیشگیری :
عدم استعمال دخانیت از مهمترین راههای پیشگیری است .پرهیز از مصرف غذاهای گوشتی و چرب را نیز باید مد نظر داشت .با تحت درمان بودن دقیق بیماران دیابتی و انجام آزمایشات چکاپ مداوم نیز می توان امید به پیشگیری از بروز این سرطان را داشت .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید