برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اثر فاکتور محیطی آب زیر زمینی در پراکنش تیپهای گیاهی در اراضی حاشیه پلایای میقان اراک pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر فاکتور محیطی آب زیر زمینی در پراکنش تیپهای گیاهی در اراضی حاشیه پلایای میقان اراک pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر فاکتور محیطی آب زیر زمینی در پراکنش تیپهای گیاهی در اراضی حاشیه پلایای میقان اراک pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر فاکتور محیطی آب زیر زمینی در پراکنش تیپهای گیاهی در اراضی حاشیه پلایای میقان اراک pdf :

مقاله اثر فاکتور محیطی آب زیر زمینی در پراکنش تیپهای گیاهی در اراضی حاشیه پلایای میقان اراک pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در تحقیقات مرتع و بیابان ایران از صفحه 353 تا 361 منتشر شده است.
نام: اثر فاکتور محیطی آب زیر زمینی در پراکنش تیپهای گیاهی در اراضی حاشیه پلایای میقان اراک
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پلایای اراک
مقاله فاکتورهای محیطی
مقاله متغیر های آب
مقاله احتیاجات اکلوژیکی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: زهتابیان غلامرضا
جناب آقای / سرکار خانم: قدیمی مهرنوش
جناب آقای / سرکار خانم: طویلی علی
جناب آقای / سرکار خانم: بخشی جمال

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین فاکتورهای محیطی آب و پوشش گیاهی می باشد؛ به عبارت دیگر، یافتن فاکتورهایی می باشد که بیشترین تاثیر را در پراکنش تیپهای پوشش گیاهی در حاشیه پلایای اراک دارند. پس از تهیه نقشه اولیه پوشش گیاهی اقدام به نمونه گیری از آب و پوشش گیاهی گردید. سپس متغیرهای آب شاملK+ ، Na+،CI ، Mg+2، %Na (درصد سدیم تبادلی)، Th، SAR+2، Co3، Hco3، So4،TDS (سختی کل)، EC، pH و Anion (سولفاتها، بی کربناتها و کلرات) اندازه گیری گردید. سپس با استفاده از تکنیکهای چند متغیره شامل آنالیز مولفه اصلی (PCA) و آنالیز تطبیق متعارفی (CCA) داده های جمع آوری شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که الگوی پراکنش گونه های گیاهی با منیزیم، سختی آب، کلر، مجموع یونها، هدایت الکتریکی و آنیون آب ارتباط دارند. همچنین با توجه به نتایج می توان گفت که مطابق وضعیت زیستگاه، احتیاجات اکولوژیکی و دامنه تحمل هر گونه رابطه مهمی با خصوصیات آب دارد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید