برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پروژه دانشجویی پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی تحت word دارای 106 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پروژه دانشجویی پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی تحت word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپروژه دانشجویی پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی تحت word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپروژه دانشجویی پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی تحت word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پروژه دانشجویی پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی تحت word :

ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی

رِئوس مطالب
– مقدمه
– تعاریف کارآفرینی
– کارآفرینی سازمانی
– نقش‌های کارآفرینان
– ویژگی‌های کارآفرینان
– تفاوت کارآفرین با غیرکارآفرین
– تفاوت کارآفرین با مدیر
– دیدگاه فرایندی و مدل‌های کارآفرینی
– ارائه مدل کارآفرینی

هفت اصل موفقیت کارآفرینی
1- همگام بودن با تغییرات جهانی
2- کسب و کارگرا بودن
3- بازارگرا بودن
4- مدیریت استراتژیک
5- دانایی – مدیریت دانش
6- نوآوری
7- رشد

واژه کارآفرین : از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake
نشأت گرفته است .
روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاکنون به شیوه‌های متفاوتی توصیف شده است؛
اما آنچه که در تمامی تحلیل‌ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “
( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است که پیشرفت مادی را سبب شده است .
امروزه متوجه شده‌اند که “ عامل تغییر “ از ابتدا وجود داشته و در آینده نیز نقش آن را
کارآفرینان ایفاء خواهند نمود .

اولین فردی بود که این واژه را در علم اقتصاد ابداع نمود و آن را این چنین تعریف کرد:
کارآفرین فردی است که ابزار تولید را به منظور ترکیب به صورت محصولاتی قابل عرضه به بازار خریداری می‌کند. کارآفرین درهنگام خرید از قیمت نهائی محصولات اطلاع ندارد.
وی عمده فروشان را بعنوان اصلی ترین گروه کارآفرینان محسوب می نمود .

کارآفرین فردی است که مسئولیت تولید و توزیع فعالیت اقتصادی خود را بر عهده
می‌گیرد . کارآفرینی یعنی ارتقاء بازده منابع از سطحی به سطحی بالاتر .

کارآفرینان نیاز به توفیق ( NACH) بالایی دارند و این نیاز سبب می شود تا آنها
موقعیت‌های کارآفرینانه را انتخاب کنند.
افرادی که نیاز به توفیق ( NACH) بسیار زیادی دارند؛ دارای ویژگی‌های ذیل می‌باشند:
1- مسئولیت شخصی برای تصمیم‌گیری را ترجیح می‌دهند .
2- بعنوان تابعی از مهارت‌ها ؛ ریسک‌پذیری متوسطی دارند .
3- به نتایج تصمیمات خود علاقمند بوده و به بازخورد فعالیت‌های خود حساس
می‌باشند .

کارآفرینان کسانی هستند که در شرایط عدم قطعیت ( uncertainty ) به اتخاذ
تصمیم می‌پردازند و پیامدهای کامل آن تصمیمات را نیز شخصاً می‌پذیرند .

طبق نظر وی کارآفرین نیروی محرکه و موتور توسعه اقتصادی می باشد.
وی مشخصه کارآفرین را نوآوری می داند و فرایند کارآفرینی راتخریب خلاق“
Creative Destruction) ) می نامد .
بعبارت دیگر ویژگی تعیین کننده در کارآفرینی همانا انجام کارهای جدید و یا ابداع
روش‌های نوین در انجام کارهای جاری است . روش نوین همان” تخریب خلاق “
می‌باشد. از نظر وی نوآوری در هریک از زمینه‌های ذیل کارآفرینی محسوب می‌شد. – ارائه کالای جدید
– ارائه روشی جدید در فرایند تولید
– گشایش بازاری تازه
– یافتن منابع جدید
– ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید