برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله عوامل موثر بر نگرش مشتریان بانکها جهت استفاده از بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی بانکهای استان ایلام) pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر نگرش مشتریان بانکها جهت استفاده از بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی بانکهای استان ایلام) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر نگرش مشتریان بانکها جهت استفاده از بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی بانکهای استان ایلام) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر نگرش مشتریان بانکها جهت استفاده از بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی بانکهای استان ایلام) pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 13
چکیده:
در دنیای امروز اینترنت نقش بسزایی در تجارت الکترونیک داشته و خدمات متنوعی از طریق این شبکه ارائه میگردد. در سالهای اخیر بانکداری اینترنتی به عنوان یکی از این خدمات مورد توجه قرار گرفته است. سرویس بانکداری اینترنتی این امکان را برای مشتریان بانک فراهم می آورد تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و برخی از امور بانکی خویش را از طریق این سیستم و با ورود به سایت اینترنتی بانکها به انجام رسانند. درک عواملی که موجب پذیرش این فناوری می شود و ایجاد شرایطی که تحت آن فناوری اطلاعاتی مورد نظر مورد پذیرش واقع شود از مهمترین عوامل در زمینه پژوهشهای فناوری اطلاعات است. روش پژوهش، پژوهش حاضر پیمایشی همبستگی میباشد که به مطالعه عوامل موثر بر نگرش مشتریان بانکهای استان ایلام جهت استفاده از بانکداری اینترنتی پرداخته شده است. در این پژوهش آزمونهای همبستگی اسپیرمن و آزمون فریدمن با استفاده از نرم افزار SPSS به کار برده شده است. همچنین از روش معادلات ساختاری جهت آزمون فرضیات استفاده شده است. براساس نتایج پژوهش حاضر عوامل فایده درک شده، سهولت درک شده، امنیت و رازداری، سازگاری و خوداثربخشی بر نگرش مشتریان بانکهای استان ایلام تاثیر مثبت دارد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید