برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: دهمین همایش ملی حسابداری ایران
تعداد صفحات: 26
چکیده:
حسابداری دارایی های نامشهود به طور اعم و علامت های تجاری به طور اخص، از مسائل مهم درگزارشگری مالی است. علامت تجاری یک آرم مشخص است که اجناس و خدمات به خصوص، کهتوسط شخص یا تشکیلات خاصی تولید و فراهم شد هاند، را متمایز م یکند. علامت تجاری یکی ازمحدود دارایی هایی است، که م یتواند مزیت های رقابتی بلندمدت برای شرکت ها ایجاد نماید. بنابرایننحوه ی برخورد با آن ها به طور فزاینده ای بر وضعیت مالی و عملکرد مالی شرکت اثر م یگذارد. در اینمقاله سعی شده است که در قالب ادبیات تطبیقی، موضع بیان شده در استاندارد بین المللی و ایران با استاندارد حسابداری کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان، استرالیا و هن گکنگ مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید