برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله وضعیت جهانی تولید و مصرف مولیبدن pdf دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله وضعیت جهانی تولید و مصرف مولیبدن pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وضعیت جهانی تولید و مصرف مولیبدن pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله وضعیت جهانی تولید و مصرف مولیبدن pdf :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: دومین همایش معدن و علوم وابسته

تعداد صفحات: 5

چکیده:

همانطور که به عنوان مقاله مشخص است مولیبدن کاربردهای فراوانی دار د و چون مولیبدن یکی از نادرترین عناصر بوده و مقدارش بطور متوسط در پوسته زمین 0/001 درصد است. و با توجه به اینکه مقدار مولیبدن در سنگ معدن حاوی این فلز خیلی کم است و از سنگ های معدنی که شامل چند دهم یا حتی چند صدم درصد مولیبدن است، استخراج می شود. لذا اهمیت آن بعنوان یکی از مواد اولیه قابل مصرف در صنایع مختلف و انجام مطالعات اولیه برای بهبود بازیابی و مصرف آن ضروری می باشد در کشور خودمان حضور عنصری چون رنیوم که حدود 0/07 درصد کنسانتره مولیبدن مجتمع مس سرچشمه وجود دارد اهمیت تحقیق بر این ماده را افزایش می دهد.
از مهمترین کاربردهای آن نه تنها متالوژی است بلکه در صنایع الکتریکی و الکترونیکی، صنایع هوایی، انرژی هسته ای، صنایع شیمیایی و مواد شیمیایی کاربرد دارد.از اینرو تعیین مقادیر بسیار کم مولیبدن مورد توجه و اهمیت قرار میگیرد. که در این مقاله بطور مختصر بررسی کانیهای مولیبدن، کاربرد مولیبدن روش استحصال و وضعیت ذخایر مولیبدن ایران و جهان و قیمت آن بررسی شده است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید